Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Mais quelles cartes !!!

Des superbes cartes de voeux par nos amis de Veria !
Merci beaucoup les enfants de vos cartes et de vos souhaits !
Nos cartes voyages et très vite elles seront chez vous.
Υπέροχες χριστουγεννιάτικες κάρτες από τους φίλους μας στη Βέροια.
Ευχαριστούμε πολύ παιδιά για τις κάρτες και τις ευχές σας !
Οι δικές μας ταξιδεύουν και πολύ γρήγορα θα είναι στο σχολείο σας.

Δε χορταίναμε να τις διαβάζουμε και να τις βλέπουμε...!



  Κι εκεί που ήρεμα και ωραία ετοιμαζόμασταν να τελειώσουμε τις κάρτες μας, έρχεται ο ταχυδρόμος στην τάξη για να μου παραδώσει το φάκελο με τις δικές σας !
Και φυσικά γίνεται πανζουρλισμός !!!
- Πού είναι η δική μου ;
- Πω, πω, τι ωραία κάρτα !
- Η δικιά μου είναι πιο ωραία !
- Κυρία την παίρνω και φεύγω, είμαι  φύλακας για το διάλειμμα. Γιούπι !!!!
- Έλα, εδώ παιδί μου, δεν την είδα καθόλου, περίμενε...
- Κυρία, λέτε οι δικές μας να τους αρέσουν το ίδιο ;
- Ουφ, ευτυχώς, θα τις τελειώσουμε αύριο !

Και φυσικά χθες, βάλαμε όλο το κέφι και το μεράκι μας για να τελειοποιήσουμε και να τελειώσουμε τις δικές μας κάρτες.
Σας τις στέλνουμε με αγάπη κι ευχόμαστε σε όλους θερμά :

 JOYEUX  NOEL ET UN BON NOUVEL AN PLEIN DE SANTÉ ET DE BONHEUR !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου